Известие

Collapse
No announcement yet.

Волана се върти по-трудно след смяна на хидравлично масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
    Е аз като съм сипвал нафта пак съм си карал до прибиране.А и съм бил на пътя,ти за горелото масло...ми немам навика да нися туба с горело масло като съм на път!А нафта има в резервоара,и слушай малко как се прави Вода минерална си нося на по път,ма с нея едва ли ще стане.Та като ти се случи на тебе,си седи на пътя и чакай да то докарат горело масло,с което ще е супер за хидравличната система,като влезне по нея мизерията на горялото черно пълно с боклуци масло
    Извън темата си спорим и двамата....да не се взима под внимание ...
    Много си зле и с хидравликата......нали си камионджия....ако ти се наложи да вдигнеш легена на 25 тонен самосвал, а нямаш хидравлична течност в системата.....ако сипеш нафта ще цвърчиш като фонтана на ЕНДК-а....но, ако сипеш горяло масло....ще се получи....разсъждавай.....и вземи пий една минерална вода да се успокоиш.....)....а относно мизерията и боклуците, знам, че караш Евро -6....)
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Извън темата си спорим и двамата....да не се взима под внимание ...
      Много си зле и с хидравликата......нали си камионджия....ако ти се наложи да вдигнеш легена на 25 тонен самосвал, а нямаш хидравлична течност в системата.....ако сипеш нафта ще цвърчиш като фонтана на ЕНДК-а....но, ако сипеш горяло масло....ще се получи....разсъждавай.....и вземи пий една минерална вода да се успокоиш.....)....а относно мизерията и боклуците, знам, че караш Евро -6....)
      Ти разбирачо пробвал ли си с нафта,или се правиш на врел и кипел...аре молим те не си ври гагата,където не ти е по коефициента,а?Якажи как ще цвърчи,ако сипя нафта,или си го източи от компетентния ти опит с Темпрата

      ---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

      Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
      Ти разбирачо пробвал ли си с нафта,или се правиш на врел и кипел...аре молим те не си ври гагата,където не ти е по коефициента,а?Якажи как ще цвърчи,ако сипя нафта,или си го източи от компетентния ти опит с Темпрата
      Я поясни също как го правиш с горелото масло,господин Темпра?Слагаш го в сандъка и чакаш да ти се прее.е хидравликата на камаза ли?Тва горелото масло си го наливай на Темпрата

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
        Случката стана на 22 Юни тази година.
        Не съм сменял (карам с летни фулда).
        За маслото не мога да кажа, защото смяната се правеше в сервиз.

        Като допълнение:
        Днес съвсем случайно засякох едно момче с 159 1.9 бензин на една бензиностанция и направихме лек тест. Той въртя моя волан, а аз неговия. Според него няма разлика в усилието. За мен имаше лека разлика (неговия да се върти по-леко). Може и да си внушавам разбира се .

        Пробвах и съвета да въртя волана на място на празен ход и на някакви обороти (около 2000). Не усетих някаква съществена разлика.
        Остава да покарам известни време и може би ще свикна.
        Казх ли ти да си караш колата и да не се вкарваш във филми?А и си вземи гореломоторно масло,както ти каза темпраджията-за доливане,ако се наложи")Голем смех с тия с темприте...и си вземи и дънки да го прецеждаш-тва темпраджията ти го е спестил,а?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
          Ти разбирачо пробвал ли си с нафта,или се правиш на врел и кипел...аре молим те не си ври гагата,където не ти е по коефициента,а?Якажи как ще цвърчи,ако сипя нафта,или си го източи от компетентния ти опит с Темпрата

          ---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

          Я поясни също как го правиш с горелото масло,господин Темпра?Слагаш го в сандъка и чакаш да ти се прее.е хидравликата на камаза ли?Тва горелото масло си го наливай на Темпрата
          Преливаш като рядко лайно от тема в тема, и то от различни раздели.........ако някой иска да проследи простотията ти, трябва да прочете всичките ти постове в форума......
          Нямам желание да споря с теб.......за твое инфо имам 155-ца и 159-ка, а не темпра.....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Преливаш като рядко лайно от тема в тема, и то от различни раздели.........ако някой иска да проследи простотията ти, трябва да прочете всичките ти постове в форума......
            Нямам желание да споря с теб.......за твое инфо имам 155-ца и 159-ка, а не темпра.....
            Както кажеш,ти си прав!Жив и здрав!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
              Случката стана на 22 Юни тази година.
              Не съм сменял (карам с летни фулда).
              За маслото не мога да кажа, защото смяната се правеше в сервиз.

              Като допълнение:
              Днес съвсем случайно засякох едно момче с 159 1.9 бензин на една бензиностанция и направихме лек тест. Той въртя моя волан, а аз неговия. Според него няма разлика в усилието. За мен имаше лека разлика (неговия да се върти по-леко). Може и да си внушавам разбира се .

              Пробвах и съвета да въртя волана на място на празен ход и на някакви обороти (около 2000). Не усетих някаква съществена разлика.
              Остава да покарам известни време и може би ще свикна.
              Твоята кола е с по-тежка предница и е нормално да се върти малко по-трудно.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                Твоята кола е с по-тежка предница и е нормално да се върти малко по-трудно.
                Вероятно. Вече започнах да се съмнявам и може би е внушение. Понеже не я бях карал две седмици и явно съм забравил. А и през това време покарах един Нисан микра, чийто волан се въртеше супер леко.

                Ще я карам така и няма да го мисля.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
                  Вероятно. Вече започнах да се съмнявам и може би е внушение. Понеже не я бях карал две седмици и явно съм забравил. А и през това време покарах един Нисан микра, чийто волан се въртеше супер леко.

                  Ще я карам така и няма да го мисля.
                  Писах ти по горе...не се притеснявай...Обаче не доливай с горяло масло,ако ти се наложи!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    Преливаш като рядко лайно от тема в тема, и то от различни раздели.........ако някой иска да проследи простотията ти, трябва да прочете всичките ти постове в форума......
                    Нямам желание да споря с теб.......за твое инфо имам 155-ца и 159-ка, а не темпра.....
                    Иначе тоя капацитет със съветите си,за горело масло в кратуната си,и за обидите си към мене-четете по нагоре-нема бан!Е тва не е ли шуробаджанащина?То разбирам да е некъв полезен за форума,да дава насоки за развитието на Алфа Ромео,дори в изчезващите модели....тоя се фали,че имал и 159-ка,и в същото време,не спира да спъва каузата,със съветите си?Е кво място имат такива в отбора на "жабарите"?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                      Иначе тоя капацитет със съветите си,за горело масло в кратуната си,и за обидите си към мене-четете по нагоре-нема бан!Е тва не е ли шуробаджанащина?То разбирам да е некъв полезен за форума,да дава насоки за развитието на Алфа Ромео,дори в изчезващите модели....тоя се фали,че имал и 159-ка,и в същото време,не спира да спъва каузата,със съветите си?Е кво място имат такива в отбора на "жабарите"?
                      Съжалявам, но така и не се научи да спориш...изказът ти е един, няма да казвам точната дума.......но заради него те наказват втори път.....дано да се усетиш като ти мине наказанието и да го промениш....
                      Съвсем изрично казах в по горен пост да не се взима спора ни под внимание в темата, защото ни в клин, ни в ръкав започна да даваш примери с камиони....не виждам кой умник ще налее нафта в хидравличната система на 159......а относно горялото масло, определих за какво става на въпрос, защото зачекна темата за камиони.....явно вчера ти е почернял задника като професионален шофьор съдейки по тая тема...http://clubalfaromeo.com/forum/showt.......малко детски я започваш.....два три поста и до там......а относно класическите модели си върха....http://clubalfaromeo.com/forum/showt...42....тема в която сам си участваш, особено вторият пост за мириса е страхотен....
                      Аз няма какво да допринеса за форума, просто съм един участник в него и съм се опитвал да помагам на колеги с каквото мога, ама ти си върхът, ти си просто жабар, образно казано.......хайде по бързо да те връщат в редиците, че ми липсваш...))
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment

                      Working...
                      X